آینده روابط ایران و عربستان

این نشست به موضوع مذاکرات جاری در بغداد میان ایران و عربستان اختصاص داشت  و در آن دکتر «سعدالله زارعی»، مسئول موسسه مطالعات راهبردی اندیشه سازان نور آینده مذاکرات را در روز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه در موسسه مطالعات راهبردی اندیشه سازان نور مورد بررسی قرار داد.

نشست رسانه ای «افق تحولات جاری فلسطین و تاثیرات امنیتی آن بر ایران»

این نشست در ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۱ همزمان با تشدید تنش‌ها در فلسطین اشغالی برگزار شد و در آن دکتر «سعدالله زارعی»، مدیر «مرکز مطالعاتی اندیشه‌سازان نور» خشونت های اخیر در مسجد الاقصی و تحولات پرشتاب فلسطین را با توجه به تاثیرات امنیتی آن بر جمهوری اسلامی ایران مورد تحلیل و بررسی قرار دادند.

بررسی رخدادهای مهم امنیتی اخیر در سرزمین‌های اشغالی فلسطین

نشست رسانه‌ای مدیر مسوول موسسه مطالعات راهبردی اندیشه سازان نور جناب آقای دکتر سعداله زارعی جهت بررسی رخدادهای مهم امنیتی که طی دو هفته گذشته در تومر، تاسیسات مهم و استراتژیک نظامی اسرائیل واقع در نزدیکی تل‌آویو، در دیمونا، تاسیسات حساس اتمی اسرائیل، در حیفا، پالایشگاه مهم نفتی و نیز تحولات سیاسی سال‌های اخیر که منجر به ناتوانی رژیم اشغال‌گر قدس در تشکیل دولت پایدار شده است.

گزارش رونمایی ۸ عنوان کتاب

کتاب‌های «اخوان‌المسلمین سوریه و آینده تحولات این کشور» اثر فرزان شهیدی، «نهضت اربعین و تأثیرات آن بر هندسه غرب آسیا» اثر رضا واعظی، «اسرائیل؛ ادامه یا خاتمه» اثر محمد پاکدامن، «معنای رقابت ایران و عربستان؛ راه‌های پیش رو» اثر محمدجواد سلطانی و اردشیر کاظمی، «ایران و ترکیه؛ خصومت، رقابت و شراکت» و «نگاه روسیه به ایران» اثر شعیب بهمن، ‌«محور مقاومت، شرحی بر ویژگی‌ها و وجوه مختلف» اثر مهدی هدایتی شهیدانی و محمدرضا بابایی و «تقویم مقاومت» اثر جمعی از نویسندگان مؤسسه مطالعات راهبردی اندیشه‌سازان نور. 

رونمایی از کتاب «اسطوره روسیه»

علی مخدومی روانشناس و نویسنده در نشست رونمایی از کتاب اسطوره روسیه با بیان اینکه این تالیف نخستین نوشته براساس نظریات علوم شناختی در ایران است اظهار داشت: در این کتاب برای روانشناسی شخصیت ولادیمیر پوتین از نظریه های الگو های ذهنی که در تجارت، رسانه، مدیریت و آموزش، کاربرد دارد استفاده شد….

گزارشی از رونمایی کتاب «مقاومت در اسلام؛ نظریه و الگو»

انتشارات اندیشه سازان نور اقدام به چاپ آخرین اثر جناب اقای دکتر اصغر افتخاری استاد تمام علوم سیاسی دانشگاه امام صادق علیه السلام کرده است. دکتر افتخاری «نظریه پرداز حوزه امنیت اجتماعی» بوده و در این زمینه آثار متعددی را به چاپ رسانده است. در حوزه «مقاومت» و نظریه‌پردازی در مورد «اندیشه مقاومت» در سال‌های اخیر کمابیش کتاب‌هایی به چاپ رسیده است؛ اما خلاء نظری در این خصوص هنوز مشاهده می‌شود.کتاب آقای دکتر افتخاری با عنوان «مقاومت در اسلام؛ نظریه و الگو» از جمله کتاب‌هایی است که تلاش دارد، خلاء نظری در این خصوص را جبران کند.

مراسم رونمایی از کتاب ارزشمند صادق الوعد

در سالن نشست‌های مجمع ناشران انقلاب اسلامی نمایشگاه بین‌المللی کتاب در مصلی، مراسم رونمایی از کتاب صادق الوعد با حضور سعدالله زارعی، رییس موسسه مطالعات راهبردی اندیشه سازان نور برگزار شد.

رونمايي از ۹ کتاب موسسه انديشه‌سازان نور

کتاب های رونمایی شده موسسه مطالعات اندیشه سازان نور در سال ۱۳۹۳ …